درمان گیاهی برای بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 درمان گیاهی برای بیماری کلیه پلی کیستیک

گیاهی درمان برای پلی کیستیک کلیه DiseaseThe علت ریشه بسیار PKD ژنتیکی جهش ژن است بنابراین در حال حاضر قابل درمان نیست اما درمان می شود. درمان موثر و مناسب می تواند کمک به سهولت علائم کنترل عوارض تا تسکین درد و رنج، بهبود کیفیت زندگی بیمار و پیش آگهی.

بسیاری از داروهای گیاهی در طبیعت می تواند کمک به بیماران PKD مانند قاصدک قره قاط buchu misai kucing، و غیره.

قاصدک بلند به عنوان به معنای طبیعی برای درمان مشکلات کلیوی تابع استفاده شده است. نوشیدن چای ریشه قاصدک می تواند کمک به افزایش حجم ادرار تا خیط و پیت کردن زباله، سموم، رسوبات نمک از کلیه ها. آن می تواند کمک به پاک کردن کلیه ها و کلیه ها دفع زباله های بیشتر کمک کند.

آب آلبالو خواص آنتی بیوتیک و می توان آن را به عنوان درمان طبیعی برای جلوگیری و درمان عفونت ادراري و عفونت کلیه گرفته شده است.

Buchu می تواند کمک به جلوگیری از التهاب در کلیه ها بیشتر کلیه خسارات وارده را جلوگیری از. همچنین تنظیم اختلال سیستم ایمنی بدن و افزایش ایمنی بیمار کمک می توانید.

Misai kucing سنتی اندونزی داروهای گیاهی است و آن است که به طور سنتی برای درمان فشار خون بالا، دیابت و بیماری کلیه پلی کیستیک استفاده می شود.

از بیماران PKD به مقابله با این بیماری زندگی طولانی مدت است و آنها نیاز به درمان طولانی مدت، طرح، بنابراین مهم است که بیشتر طبیعی و ایمن درمان به خاطر اثرات دراز مدت است. از این رابطه دلیل آن می تواند کمک سهولت علايم و عوارض و در عین حال کوچک شدن کیست های کلیوی، تعمیر کلیه بافت های آسیب دیده و به تدریج بهبود عملکرد کلیه، درمان گیاهی چینی انتخاب خوبی است. چه داروهای مهم تر، گیاهی خفیف طبیعی و ایمن، حتی اگر آنها را برای مدت طولانی گرفته شده بنابراین بیماران مبتلا به عوارض جانبی و یا صدمات نگران در مورد نیاز.

هر چند درمان گیاهی طبیعی و ایمن به مشورت دکتر قبل از مصرف هر گونه گیاهان برای اثربخشی و ایمنی به خصوص اگر شما در حال مصرف داروهای تجویز شده و یا داروهای دیگر لازم است. داروهای گیاهی مختلف هر بیمار خاص بیماری و شرایط فیزیکی مورد نیاز است.

http://www.pkdclinic.org/pkd-treatment/358.html





:: بازدید از این مطلب : 20475
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: